dimarts, 29 de novembre del 2011

El màrqueting directe encara viu

Primer seminari de noves tècniques en màrqueting directe per la CECOT.

El passat dimecres 23 de Novembre, es feu el primer curs en màrqueting directe per petites i mitjanes empreses a les

El curs s'estructurà en dues parts. Una primera part, realitzada per l'experta en vendes i gerent de la consultoria Energivity, Mònica Mendoza.instal·lacions de la CECOT a Terrassa.


La segona part del seminari, comptà amb la col·laboració de Carles Adamuz, consultor polític i de mitjans, i expert en escriptura creativa, qui exposà la rellevància del contingut del text per garantir una campanya de màrqueting directe eficient i coherent.

L'objectiu final del curs, era demostrar que el màrqueting directe, lluny de ser una eina obsoleta, encara té molt a oferir, i sobretot en temps de turbulència com els actuals, és una eina de venda que e
ns garanteix un retorn d'inversió superior que moltes altres accions de comunicació. expert en escriptura Creativa, que aportà un toc de diferenciació a la sessió i una part inèdita de tractament del text en campanyes de màrqueting directe.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada