
El passat dimecres 23 de Novembre, es feu el primer curs en màrqueting directe per petites i mitjanes empreses a les
El curs s'estructurà en dues parts. Una primera part, realitzada per l'experta en vendes i gerent de la consultoria Energivity, Mònica Mendoza.instal·lacions de la CECOT a Terrassa.

La segona part del seminari, comptà amb la col·laboració de Carles Adamuz, consultor polític i de mitjans, i expert en escriptura creativa, qui exposà la rellevància del contingut del text per garantir una campanya de màrqueting directe eficient i coherent.
L'objectiu final del curs, era demostrar que el màrqueting directe, lluny de ser una eina obsoleta, encara té molt a oferir, i sobretot en temps de turbulència com els actuals, és una eina de venda que e
ns garanteix un retorn d'inversió superior que moltes altres accions de comunicació. expert en escriptura Creativa, que aportà un toc de diferenciació a la sessió i una part inèdita de tractament del text en campanyes de màrqueting directe.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada